Saturday, October 22

Majlis Perkahwinan

Tadi aku pergi kenduri kahwin . Belakang rumah je . Terpaksa pergi sebab mak tak masak .
Pengantin sangat sepadan . Bagai pinang dibelah dua . Pengantin lelaki nie , kawan abang aku . 1kampung , 1 kem kot .  Paling aku suka pasal pengantin tadi , pengantin lelaki pakai baju tentera . Bukan baju loreng tu . (giler pakai baju loreng masa kenduri kahwin , ingat nak masuk hutan) Ala , aku tak tahu lah nama baju tu . Korang tengok sendiri lah gambar nie .



Kualiti gambar kurang , guna henset je pon . Lupa bawak kamera .
Rasa macam nak kahwin dengan tentera pulak . Best je tengok orang kahwin pakai baju tentera tu . Muahaha

2 comments:

  1. hye awak!saya dah follow awak tau.saya xboleh nak tulis2 di chatbox awak.keluar iklan nuffnang pulak tadi :)
    follow saya balik tau.btw,chatbox awak comel,letak gmbar bf saya :D

    ReplyDelete