Saturday, October 22

Terima Kasih Diyana :)

Assalamualaikum .
Terima kasih Diyana , budak comel sebab tag Wani . Aku kena buat jugak lah . Buat apa ? Nah , baca sampai lebam . Muahaha

So, here's the rules :
1.You must post these rules.
2.Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3.Answer the questions the tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
4.You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5.Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER
6.No tag back!
7.No stuff in the tagging section about " YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people.

 11 perkara tentang diri ini :)
- Nama saya Norsyazwani 
-Lahir kat Kuala Lumpur 
-Anak bongsu
-Satu-satunya bunga anak En Omar dan Pn Mahami
-Birthday 20 Jun 1994 
-Suka gaduh dengan abang kedua aku
-Minat Wan Zack Haikal dan Muslim :) (mereka pemain bola sepak)
-Benci budak yang bajet hot dan menggedik dengan lelaki .
-Tak minat artis . Tapi suka seni mereka
-Sayang keluarga .
-Suka berkawan dengan mereka yang gila gila

Question From Diyana :


1. What’s your favorite movie of all time and why?

Titanic & Pearl Harbor! Kenapa aku minat cerita nie ? Sebab pelakon lelakinya hensem . :D

2. Pernah masuk tv ?
Aku nak masuk tv ? memang harapan lah .

3. What’s your favorite song?
Ala , tak ada yang setia di hati lah .

4. Cantik atau hodoh tu penting ke ?
Hati mau baik sudah .

5. Pernah jatuh cinta ? Dengan siapa ?
Tak pernah .

6. Apa yang membuatkan anda rasa happy ?
Bila orang sekeliling aku happy

7. Iphone/Blackberry/Xperia ?
Blackberry .

8. How would you describe yourself ?
Aku nie seorang yang kecoh & gila² . Tapi bertempat okay .

9. Did you enjoy school ?
Mestilah , sebab dekat sekolah lah aku jadi gila² sebab ada kawan yang gila²

10. Apa yg akan anda buat tuk release tension ?
Ambik bantal , tutup muka dan jerit sekuat hati . (kena buat macam nie , giler nak jerit macam tu je , sekali mak bapak aku dengar , dorang hantar aku pergi TR  ) muahaha

11. Your ideal birthday prensent is ?
Entahlah


Question from me :

1 . Suka pergi sekolah tak ? Kenapa ?

2. Tempat yang teringin anda nak pergi ?
3. Antara artis dan atlit , yang mana lelaki idaman pilihan anda ? Sebab ?
4. Apa makanan kegemaran anda ?
5. Galaxy tab atau ipad ?
6. Apa yang anda akan buat kalau ada kucing meow meow depan anda ?
7. DSLR Canon & DSLR Nikon , yang mana anda lagi suka ?
8. Kereta idaman anda ?
9. Blog , Facebook atau Twitter ?
10. Antara boyfriend dan kawan mana penting ?
11. Kalau ada kawan yang suka menipu dan kawan makan kawan , apa yang patut dibuat ?


11 orang saya tag :
1.Erawr
2.Kak Farah
3.Diyana
4.Feeza
5.Lisa
6.Eiqa
7.Fatin
8.Eika
9.Fatin Athirah
10.Alia
11.Rara




7 comments: