Wednesday, October 5

Elfira Loy jadi bahan ketawa di Twitter .


Akibat salah menaip perkataan dalam bahasa inggeris , Elfira Loy menjadi bahan ketawa dan kutukan di twitter .  Eh , sekurang-kurangnya dia mencuba berbahasa inggeris . Dia ada keberanian . Ok lah , budak lagi kan dia tu . Still belajar lagi . Nie ialah twit dia di twitter :
Guess what , tomorrow m wearing versace and it cause abt 45k. OMG!
Ramai sangat yang kutuk dia di twitter . Macam nie lah orang sekarang , salah orang lain nampak je , salah sendiri haram nak nampak .

Aku sokong dia berbahasa inggeris sebab dia berani . Ramai orang tak ada keberanian nak berbahasa inggeris . Termasuk lah aku . Haha

5 comments:

  1. atleast die try kan...sian die ekk

    ReplyDelete
  2. thanks,,for the information.

    ReplyDelete
  3. whatever. tapi, aku nie nak tahu keputusan spm dia!tolonglah tellme kak elf!

    ReplyDelete