Wednesday, July 27

Muslim Ahmad Dah Botak

 Muslim Ahmad dah botak ! Tak pe tak pe , kau tetap hensem lah . Don't worry , aku tetap minat kau . Haha . Sebabkan Muslim sanggup bawak balik surat khabar dari sekolah nie , dan scan gambar di bawah :)

*Muslim muka garang ouh .

1 gambar dekat surat khabar nie , rambut Muslim tak botak lagi , tapi rambut dia macam Neymar , 1 lagi gambar rambut dah tak ada . Botak sudah . 
Kata Syamira , macam tahu-tahu je Muslim nie aku minat Neymar dengan Botak Juvana dan Muslim juga .*ok , sila muntah . Haha

Tak ada dah rambut pacak Muslim nie dah :(

Neymar 
*minat do kat rambut kau . 
Nasib baik aku perempuan , kalau
aku lelaki mungkin aku buat rambut macam kau nie .
Agaga

p/s : Esok nak buat entry pasal kenduri rumah aku . Buat sekarang , nak upload gambar banyak²  lambat pulak . So , esok lah jawab nya .

8 comments:

  1. thanks followinggg :)

    kita doakan jer HArimau Muda berjaya esok :)

    ReplyDelete
  2. ok :)
    harimau malaya la awk :)

    ReplyDelete
  3. dol , ak pasan pasal rambut dia ni time tengok berita semalam . HAHAHA , kecian suami ak -.-'

    ReplyDelete
  4. eh intan . pkwe aku nie . haha . tp botak botak pon tetap hensem kan . hee

    ReplyDelete
  5. wani : muslim jelez gan botak la tu ble dpt taw ko mnt kat botak juvana *ok skang sediakn aq baldi, aq nk muntah. .hahaha
    intan : aq galakkn ko, rebut la muslim 2. .hee

    ReplyDelete
  6. pape pun , pkwe aku ttap hensem , (yang dpn muslim tu ) ooo..my aidil . .
    *sila sediakan baldi . .uweekkk . .

    ReplyDelete
  7. hehehe..wei aq nk tye spe pkai jersi no 12???

    ReplyDelete
  8. amar rohidan . nape ? berkenan ke ? hee

    ReplyDelete