Monday, December 20

18 disember 2010


 hari nie cadangnye nk pegy i-city , shah alam  . ( ala , kt pokok nye ade lampu lampu tu . tak tahu ? kau pegy search google ye mak enon .)  tapi tak jadi lar plak , atas sebab yg tertentu . so kena tunda ar , minggu depan pnye minggu depan baru buley pegy . * kesian aku an , da byk kali tak jadi . lepas nie kalau tak jadi lagi , aku akan mogok ngn mak n ayah aku . tak kire . haha .
so terpaksa lar tukar destinasi , pegy tempat yg dekat sjje iaitu jalan tunku abdul rahman , jln tar lar ngekk .walaupon tak jauh dari umah aku , just 10 or 15 minit da sampai (memandai je aku ,15 minit da sampai HAHA )  pegy je lar utk mengubat luka di hati . cehh , ayat . :)) tp sebelom pegy jln tar , abah , mak n aku pegy jln masjid india dulu . destinasi pertama sampai kt masjid india , pegy jakel dulu . tgh sale weyh . aku dgn mak aku pe agy , redah dulu . yg ayah aku jadi boss dok dlm kereta . ishh ishh ishh . :)
masok masok jakel je , pergghh ramai gilax org . mak aku beli 3 pasang kain . da penadd da nie , ajak lar mak aku keluar dari jakel tuh . sesak nafas ku . destinasi kedua plak butik ariani . murah giler tudung yg jual kt situ . 70% kot sale nye weyh . tp aku tak berkenan lar dgn tudung ibuk arini tuh a.k.a tudung ekin . tak minat .
da puas survey kt masjid india tuh , pegy lar jln tar plak . mase dlm kereta aku nmpak ahmad idham and krew krew dye . nk buad shooting kot . sampai sampai jln tar , gilax ramai org . mane tak nye rombongan cik kiah dari johor turun KL . niat aku nak beli shawl pon terbantot . aisshh , geram betol ar . tak pe tak pe , bg chance je lar org kampong shoping . *agak kureng ayat aku nie . HAHA . tp kenyataan rite ?
setelah tak kesampaian niat nk beli shawl aku ajak mak aku g sogo , cuci mata sat . berkenan dgn 1 seluar & baju nie . tp sabar je la , beli nnti nnti je la , buley borong byk byk sikit . haha . tak jadi shoping barang aku , mak aku ajak shoping barang barang for her first grandson . coming soon weyh . aku akan jd aunty . aunty wani . aww aww . terasa diriku mcm da tua la plak . haha .


nanti i bakal jadi aunty , youu .
 jgn jeles .
:P 

No comments:

Post a Comment